Pagina's

zondag 4 mei 2014

Instafood

Op Instagram plaats ik zo veel foodpics, dat ik besloot ze met jullie te delen! Bovenaan staan de meest recente foto's en verder naar onderen worden ze dus ouder.
Kijk je met me mee?




Een gezond tussendoortje; aardbeitjes!

Vers fruit

Lunchen bij Bagels & Beans

Homemade pizza voordat hij de oven in ging

De smoothie die al op So Dishlicious staat

Sushi bij een wokrestaurant

De eerste keer barbecueën dit jaar

Uit eten bij mijn favoriete Griek!

Paaseieren van de bonbonnerie

Homemade churros

Bosvruchtensmoothie

Sushi bij mijn favoriete restaurant

Marmercake gebakken

Grieks gemaakt

Weer sushi :')

Pasta!

Homemade mini cheesecakes

Bagels & beans, lekker!

Mijn favoriete sushi!

Aardbeiensmoothie

Drie soorten cupcakes gemaakt:


Lekker hè? Al honger gekregen?
Verzoekjes voor recepten die op de foto's te zien zijn, zijn meer dan welkom! Wie weet komt jouw aanvraag dan binnenkort op So Dishlicious te staan!

Liefs, Susie
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten