Pagina's

zondag 1 maart 2015

Mijn maand in foodpics #2


De tijd vliegt, want maart is begonnen! Daarom blik ik doormiddel van foodpics terug op de maand februari. Ik heb weer een hoop lekkers gegeten, maar leg natuurlijk niet alles vast. De foto's die ik wel heb gemaakt kun je hieronder vinden!


Ontbijtsmoothie

Over Frozz schreef ik een review die je hier kunt vinden!

Mango als tussendoortje, heerlijk!

Hier was ik aan het koken. Ik maakte Beef Chimichurrie, 
gewoon uit een pak van Knorr!

Deze Maki sushi kocht ik bij de afhaal hier in de buurt.
Stiekem vind ik mijn zelfgemaakte sushi lekkerder, 
maar voor tussendoor is deze hartstikke oké!

Ik maakte ook weer zelf sushi. Mijn inside- out sushi was best goed gelukt!

Dit smaakte beter dan dat het eruit ziet. Het is tagliatelle met een roomsaus
met zalm en kappertjes, erg lekker!

Zelf pizza maken vind ik altijd fantastisch! Ik maakte deze variant met bacon, 
het was verrassend lekker!

Dit is een pastaovenschotel voordat hij de oven in ging.
Wanneer ik dit nogmaals maak, zal ik betere foto's maken 
en het recept online zetten!


Op mijn verjaardag ging ik sushi eten, verrassend genoeg.
Bovenstaande foto's zijn van toen!

Deze feestelijke cupcake kennen jullie inmiddels al.
Ik bakte hem voor mijn verjaardag en het recept vind je hier!

Deze appel- kaneelcake bakte ik ook voor mijn verjaardag!
Het recept zal ik deze maand nog online zetten.

En deze aardbeientaart met een gemarmerde bodem bakte ik 
ook voor mijn verjaardag! Ik houd zelf niet zo van taart,
maar deze vond ik wel erg lekker! (recept binnenkort online)

Deze tortillataart probeerde ik deze maand uit!

Lekker gezond: aardbeien, frambozen en bosbessen!

Tot slot dit heerlijke ontbijtje! Ik maakte hem vanmorgen..
Dus eigenlijk hoort hij bij maart, maar goed.


Volgende maand blik ik terug op de maand maart. Tot die tijd moet je het weer met andere artikelen doen ;)

- So Dishlicious















2 opmerkingen:

  1. Nu heb ik honger én zin in sushi hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb je genomineerd voor de liebster award! http://craft-and-create.blogspot.nl/2015/03/de-liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen